18 mars.

Åååh vilket awesoome väder idag ! I love it ! Har tagit några lång promenixer med timba, suttit och käkat glass i solen, super myys ! Varit på stan en sväng med Elin inhandlat lite till min 80 tals outfit :D ! Bara en grej kvar inprincip, som jag msåte försöka hitta, den där lilla extra toutchen ! Kommer bli super ! Snabb svänga in på subban och ut igen lika fort nästan då daddy kom och hämtade mig, åkte och kollade d'r kursen ska hållas ! hujedamej ska ja ta mig fram och tillbaka dit, utan körkort? Helt alone =/, men fasen, jaa vill ju gåå och Timba också, ska bara kolla me work imon, sen så är de dags att bestämma sig ! De är ju trots allt en månad kvar till kurs start, så ja kasnke hinner mogna till lite på den månaden annars får vi väl hoppas på att de blivit snäppet ljusare ute, änglig liten skogs väg 1,5 km typ, scary och gå den själv sent på kvälla lixom, eller va tusan jag har ju en hund med mig, då händer väl inget ! haha ..

Annie har precis vart här, vi köpte inte med oss mat hem för en gångs skull, vi gjorde toast istället med oboy till, satt som en smäck !

Några pics ifrån dagen, man kan ju tro att de är suummer outside !!






peace.

Kommentarer
Postat av: Malgot

WTF??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback