24 mars

Halli hallå !!

Dags för lite update maybe ! Nu sitter vi här i soffan och segar till tv:n, timba den lille skrutten ligger och knaprar på C.s  tröjjsnöre, like always. Kom precis hem ifrån smörgås kursen/skolan =), Trevligt litet på hitt av min boss som gav mig en plats tycker ja allt. De handlade lite om brödets historia, (känndes som man va tillbaks till skolbänken ett tag, haha), recept ideér, vad kunden vill ha, typ på förpackningar, praktiskt tid där vi fick göra mackor och sedan provsmakning och massa mer små prylar, ekonomi å såntdär också.

Annars har vi bara segat idag framför tvn, lagat våran goda pasta sallad :D, som dock hunnit bli uppäten nu när ja va borta i tre timmar :(, hrmf, så jag satsar nog på donken sen,.

Lördagens 80 tals fest va klockreen, himmla galet haha, dö kul att alla gick in för det också, nästan alla iallafall., svirade sen vidare upp till maria när kvällskvisten närmade sig, min sköna höna ! Där folket nog inte fattade att ja faktiskt varit på 80 tals fest, haha , så där klampade ja in i min snygga outfit med våfflit hår, jaja ! Inte nog med de så drog vi vidare till en fest på torpa, samma sak där, de fattade nog inte själva grejjen med mig, typisk att man råka stöta  på den där som man verkligen inte vill stöta på, speciellt inte när man såg ut så ! höhö, men ja skiter i =) !

Inte laddat upp mina bilder ännu, så ni får nöjja er med några här såläng:



Erkänn att vi va snygga?! höhö

Hepp, dags att gosa vidare !

Kommentarer
Postat av: malgot

you are soooo fuckin awesome duuude!

Postat av: Jojjo

:D ni är underbart snygga!!!!

2009-03-31 @ 00:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback