4 mars

Ruffset är fixat, nyklippt och fräscht ! Goodie goodie ! Min frisör frågade mig om ja hade brist på något, eftersom ja sa att ja fällt en del hår de senaste, käärlek svarade jag då ! Det har ja nog fasiken brist på, Så någon som vill ge mig lite löw? Blev även en fika på wayness med my ladies efter frissan och tacco shoppingen! Nu lääängtar ja till Taccon, va mega längesen ja käkade de, tror ja ! Ska bli smarri smarr smarr ! En bag in box till det också ! Och onsdags kvällen är räddad ! Lill lördag å allt ! Börjar inte föräns kvart i tre imon också, så äntligen kan ja sova ut ett slag !

Kanske ska sätta kamera batteriet i laddaren och släppa med den ikväll !
Ja de ska ja, klart jag ska  !

Dags för en prommenad med vovvsingen, vart tog solen vägen egentligen?
Bara tre veckor kvar till löning, woohooo !


Kommentarer
Postat av: malgot

ja kan love you long time long time :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback