3 maj


See i don´t know why i liked you soo mutch,
I gave you all of my trust. You thought, you could keep this shit from me.
You burnt bitch, i heard the story!
Fuck what i said it dont mean shit now,
Fuck the presents, might as well throw them out
Fuck all those kisses they didn´t mean jack
Fuck you you hoe, i dont want you back !!!

Inget happy happy inlägg kankse, men jag är så satans trött på personer som går och snackar skitsnack om mig, vad får du/ni ut för nytta av det, inget nada? Egentligen bryr jag mig inte ett dugg du/ni får går runt och snacka precis hur mycket skit du/ni vill, de som vill tro på et får väl göra det,, men va faan, nån måttlilg gräns finns det väl? Jag vet inte, sen bara den där knas stämplen att du/ni drar så fort ja kommer ! haha, vaddå våga stå för vad man säger lixom? Haallååå?

nååja har varit en lång dag, jag behöver sömn, hinner fasen aldrig sova ! jag blir gaaalen ! Ett mer gladigare inlägg tomorrow maybe, där ja kan berätta om min kalas helg !

Tjooo !

Kommentarer
Postat av: malgot

vad nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback