5 maj !

 Fått lite nytta gjort idag iallafall ! Städat och plockat iordning lite, skrivit en packlista till cypern, alltid kul med listor tycker ja :) ! Så man inte glömmer något nödvändligt ! I samma veva kom jag på att jag har ju för fasen ingen giltligt pass! Paniiiiiiiiiiiik! Jag har ju bara ett såndär internattionellt id kort, och de gäller i massa länder, men fasen inte cypern letade ja reda på idag ! Lite mer paniiiiiiik ! Så fick åka ner till polisen vid halv fem, mamma fick hänga med som stöd ! Där vimmlade det av folk, så de tog sin lilla tid, fick vänta i över en timme på våran tur, galet ! Kan dom inte anställa lite mer folk iställer för att låta folk vänta så länge? Eller så behöver ju inte alla folk som ska fixa pass va så enormt sega ! Iallafall, så gjorde jag mej ett pass, om jag har röv tur så kommer det på Fredag, men inte alls säkert, har jag någonsin haft sån tur när jag behöver det?! Nej nej, i värsta fatt få det bli ett provosoriskt pass, ynkla tusen spänn, som hittat ! Att jag alltid ska vara ute i sista minuten, de är mitt jäkla minne som är påtok för dåligt alltså,  kort men gott som man brukar säga ! Deklarationen hann jag iallafall in med i Tid, hurray för mig ! Trots mammas alla påminnelser så kom ja på det kvart i tolv igår kväll ! Så då skulle ja klura ut hur man gjorde, typiskt mej ! Men ja fick in den innan 00.00 iallafall, de är ju huvudsaken, eller hur !?

Håller tummarna för att mitt pass kommer på fredag, vilket jag verkligen inte tror ! För så snabbt går de väl änna inte, med posten å såntdäringa ! Fult blev det också ! Det provisoriska lär ju inte bli finare det heller, när ja ska sitta där och kolla in i kameran tre på natten, haha ! nåjja, även om de är fult så tar de väl förhoppnings vis mej över till cypern !

HIPPHIPPHURRAAY för min lovelii bror som fylla år idag ! huraa hurra hurra !

I liiike mina nya brillor, alot !




Frikking awesoome, aiight?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback