10 oktober

Jobbat extra idag åtta till fem, tjohoo vad jag är duktig ! Nu är jag ledig Söndag, måndag och Tisdag ! Grattis till mig ! Jag gillar not det nya msn, vatt tvungen att ladda ner det idag för att komma in där, hmm ! Blir också lite små irriterad på att min mobil ike kan hoppa igång, hade visst glömt betala en räkning ! Attans, så kan ike skicka sms eller ringa nu, vaddå helt off ifrån omvärlden? Tacka han där uppe för facebook ! Tänkte ju att Malgot skulle vara inne på msn, vad katten gör hon? Tar en vilopaus förmodligen :), om ja känner henne rätt, eller möjligen sitter hon med en kopp kaffe någonstans !

Jag är grymt sugen på alkohol ikväll, jag vet det låter inte bra ! men så är livet ibland ! Inte en aning om vad kvällen tar mig, men unna mig några glas, det ska ja deffenitivt göra ! jag kann seriöst inte minnas när jag hade en nykter vecka senast... men det är väl precis så för alla andra med, elle ? Mig don´t know !

Imonm blir de yttiligare ett kalas kalas för mig, men en massa paket !!
Jag gillar paket! hihi


Linda har varit ute å fotat ett slag..

Hugs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Maria, eh jag menar Malgot, har blockat dig.

/ En som vet men som helst inte vill berätta hur. Du vet hur det brukar fungera.

2009-10-11 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback