11 oktober

Skohoo vänner och fiender !

Blir inget kalas idag :(, Trååk ! Men mamma har varit på akuten igår och idag, hon har gjort någonting med foten sin. Igår sa de att hennes fot va bruten ! Don´t ask hur hon lyckas, våran familj lyckas väl med det mesta antagligen, haha ! Men idag så sa de att hon inte behöver gips iallafall, hon får skutta tunt på kryckisar for a while ! stakkas mor ! Så kalaset får bli imon istället ! Då ska ja även unna mig ansikts behandlig :), de är ja absolut värd !

Sitter å kollar på körslaget , man måste ju kolla på amy, hallåå ! Eller njae, men på vårt kära Jkpg iallafall ! Grymt sugen på mat, någon dagen efter mat, Får väl bli pizza antagligen ! gott gott ! 

Igår blev det som sagt alkohol, tillslut slog vi våra kloka huvven ihop, så det blev förfest hos Alex, med henni, Maria den fina och Emelie ! As kalas mys ! Vidare till utgång till olles, det vatt skoj skoj en massa dans =), och inga utspillda öl denna gången ! Sikken tur ! Följde sedan den lilla sparven hem, innan jag tog mina ben och gick till bussen !

Stör mig nått så grymt på att min lur fortfarande inte funkar, va tusan !

Inte länge till A nu, gisses vad jag längtar !!!! Det ska bli underbart !


Får väl fortsätta att bjuda på mina finfina natur bilder.. Är jag inte duktig :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback