12 oktober

Halli hallå Friends !
Kom precis hem efter att varit å unnat mig en ansiktsbehandlig lyx med massage å grejjer. Hur skönt som helst ! Lite pain i mellan åt, men vill man va fin får man lida pin ! köpte lite produkter också för 900 pix. Får väl tacka pappa en bit eftersom de hängde två presentkort i blommorna här om dagen innan han åkte :), som en suprise för mig när ja kom hem ifrån en hård jobbdag ! Hade fått en hudreakton i facet, darför alla dessa utslag som har uppstått det senaste :/, not funny ! Måste filura ut vad det kan bero på.. Något man inte tål helt enkelt.. hrmf.. Jag som ike är allergiskt mot nått... Nu känner jag mej en bit fräschare iaf :) ! Skönt, ska strax kila iväg på kalas, måste hämta tårtan å det också, eftersom mor min inte kan gå ! Stakkan ! Först fingret i sommras så hon får gipsa hela underarmen, å nu foten..

Fick mejl idag ifrån socialtjänsten, tjohooo ! Toppen !
Träff imon klockan sex, om ja ska pallra mig på den maybe ?!

Hörs ikväll.


Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback