8 oktober

Hej hallååå!

Äntligen har jag lyckats fixa mitt internet, lekte elektriker för någon kvälls sedan, kopplade alla åtta färgade sladdar rätt, sen simsallabin så ploppade det igång, nästan ! Men nu så funkar det tjohoo !

Undra vad jag har hunnit göra sen den senste updaten?
Det ät väl inprincip bara jobbat och umgåts med vännerna, lite bio, fått fast på IKEA yeeej, några utgångar, vaccinerat mig inför the tripp, Fyllt år har jag ju också gjort för tusan :D !

Igår blev de work till sju, sen kom micki å hämtade mig efter work. hon hade hatt med sig timba i stallet, han trivdes som en tok där bland allt hö å konstiga lukter :), min lilla pluttis ! Åkt hem till Lisa å käkade lite, packade ner lisa i kartonger lite innan de vatt dags för greys, sen kom tim å mia lagom till true blod. Men jag har ju aldrig sett ett ända avsnitt av de där, så jag å micki fortsatte glatt att packa ner lisas saker ! Packade ner typ hela köket, och alla kläder, det kommer bli en suprise för lisa sen när hon ser vad hon får ta med sig till aussie å vad som ligger i kartongerna :D. Men de blir nog toppen !

Måste kila nu, men några bilder ská ni givetvis få, höhö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback