12 september

Skohoo vänner !
Ledig idag, jesus vad jag gillar det ! Tiden tickar dock på som aldrig förr, jag som hade tänkt att plocka iordning å städa å lite sådäringa, men klockan är ju allaredan två a aklok ! Lite kanske hinns med ! Innan kvällen sätter igång, dehär kommer bli så himmla bra ! Toppen kväll står på schemat ! Till och med bestämmt vad ja ska ha på mig, då är man redo, som aldrig förr ! Ut vilad är jag också efter min kalas lugna fredag !

Suttit å läst lite om LAS ( Lagen om anställnigsskydd ), och jag har så himmla rätt, på måndag minsann då går jag till bossen ! High five !

Måste försöka fixa min kamera till kvällen bravader också, har kommit åt nån knappendadden, så det blir helt skummis bilder ! Näpp, om ja kanske skulle försöka städa en snabbis iallafall, men ja hinner alltid göra de halv dant varje gång, så de blir aldrig klart ! Banemej !



Min sötaste ! Underbara underbar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback