7 September

Varit å kollat på en ny kamera idag, mig vill verkligen ha en systemo kamera ! Blir ju så tok fina bilder, om man nu lär sej lite teknik vill säga ! Men fy bubblan vad svårt de är att hitta någon, när man inte har någon som helst aning om såntdär... Jag kommer väl alrdig lyckas få med mig en kamera hem ! Skulle behöva få lite äranden på stan gjort, men ja mådde så jäkla dåligt helt plösligt, skallevärk och illamående, typiskt bakfylla ! Så vart tvungen å åka hem, men kanske ska ge det en chans till nu ?!

Just nu ligger ja å timba här i sängen å kramas ! Eller njae, det är väl rättare sagt jag som få klia han på magen å han ser ut att njuta till tusen ! smidigt att vara hund, tänk om bara lite kli på magen skulle räcka för att få livet så mycket bättre !

Jag har tusen tankar i min skalle nu ! I mon måste ja verklgien ta ett snackelisnacksnack med my boss också ! Hurgedamej ! Lite feg för såntdär.. !

Jaag saknar mina converse skor också, som är helt putsväck !
Knasigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback