Skohooo mina vänner !

Och fiender, det har jag tydligen gott om ! Men vet ni vad, jag skiter i !! Jajjemeen!
Om folk vill snacka skit, sååå vasseegoood ladies and gentlemen!! Jag har hört det mesta, och vet ni vad? Det drar inte ner mej, utan snarare gör mej till en starkare person ! Visst, ibland har det ju dragit ner mej mega rejält, men det är bara att bygga upp muren igen och igen, tills den blir så stark, så den kan stå emot vad som helst! Den är på god väg nu alltså.. dock inte bara positivt i det, då det kanske går ut över andra, och att man kankse har svårt för att öppna sej och släppa in andra på äns lilla liv ! Men vi får väl se! Om det roar folk att snacka skit om mej, så är jag bara glad att jag kan roa dom så lätt! Heey hoo lets goo ! But, det som folk säger, har dom inte en blekaste aning om egentligen, och de är nästan så det roar mej!

Men iallafall, slut pratat om de för stunden !
Mig know jag är sjyldig er en massa bilder, men inte hunnit ta några, faktikst, jag har haft fullen upp! Men ni får nöjja er med ett par andra sålänge, på mig och min plutt!



hihi, valborg idag, hujedamej vad fort tiden har gått!


Kommentarer
Postat av: Marie

Fina ögonbryn du har!! Målar du med penna ?

2010-04-30 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback