Bryggeriet!

Gårkvällen vatt super trevlig! Jätte god mat och trevlans sällskap! Känndes en bito konstigt att säga hejdå till alla, men förhoppningsvis ses vi ju igen! eller göör vi? Det hoppas jag banemej!
.
Käkade på bryggeriet på Piren, premiääär för mig på piren för denna sommaren! Galet att jag inte varit där en endaste gång? Vatt tusan har jag hållt hus? lixom.. Efter käk, prat och ett par glas vin (jag överlevde), gick vi vidare till Twin vatt plan A, vissa droppade av tidigare.. Men vi kom inte in, för två vatt 89:or, seriiööst en Onsdag när de inte va någon kö alls och knappt något folk där inne, plus att vi vatt ett stort sällskap, men nej nej. kärring! Sjuukt irriterande att de kom två killar efter oss, som jag vet mycket väl är 89:or, tro pelle att dom kommer in, gaaah! Hus i helvete har startat, haha ! Nej men vi va ganska lugna å sansade, tillslut fixade Becka in oss, för hon har jobbat där sen loong time ago! Kunde ju inte undvika att prata med vakten å fråga varför hon släppte in de killarna som va 89:or, "Ibland missar man", MISSAR? Hur kan du missa det vi såg ju när du leggade dom? "Det händer ibland att man missar".. yeah right.. hon måste varit ensam å tragisk och ute efter lammkött!
.
Idag har kära mor tagit semester, för att gå på stan med mej, och klämma i oss en liten lunch ska vi göra med!
Tänk att kunna ta semester för att gå på stan. haha!


Lite suddig försök tipp grupp bild (på vi som vatt kvar), tusan också att den blev sudding.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback