Few days ago.

Vatt några dagar sen nunu! Ännu en helg har sprungit förbi med en väldans fart! I fredags så vatt det bara film mys med en massa snacks och snack. kollade på Dr John! Kärleks tjofräs, men en bra film minsann! Lördagen vatt de upp med tuppen för att göra sej redo för en trevlans dag, kväll plus dag! As kalas! En super bra helg med andra ord!

Idag vatt ja upp med tuppen igen, cheeses! Vad mina ögon inte tycker om att gå upp innan klockan sex, det är galet för mej! Men vatt en lugn och skön dag på jobbet idag :), super gott! Folk har äntligen börjat jobba! haha!¨
Kvällen har spenderats med Lisa och fångarna på fortet, tjoohooo för det programmet :), äntligen! Försökte få mallan malgot att joina oss, men ike! buhuu !

Work work imon igen, sen är jag ledig! Ryktas om sleepover ala tjejkväll i Helens slott i bottnaryd imon! MYSPYS! Meen ska till läkaren tidigt på onsdag, så jag får se hur jag göra? Kankse behöver vara hemma å vila upp mej och tycka synd om mej själv lite?! ingen annan gör ju de iallafall, eller joo Mamma! haha !

Dags att slagga!

Jag fuckar ur på min mobil jevel, phone jävla toutch skit! Jag blir galen! Den funkar oftast inte nu förtiden! Har väl åkt i backen aldelles för många gånger antagligen, jevla skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback