Harald min Harald !

Igåår hade jag å morsan en heel dag på stan och a6 ! Lunch och Fika, mumms! Shoppade doock mej ingenting, fy tusan, en bit besviken efter en hel dag på stan och komma hem tomhämt? Hittade mej iallafall ett par skor, men får suga på den karamellen ett slag! Började må dåligt igår igen, när vi gick på a6, yrsel ala svimm färdig! uscha!

Men de vatt bara till att bita ihop! Kvällen planer va ju play date med Malgot och Angelica! Även Alec och Lisa kom förbi en sväna på kvällskvisten, trevlans trevlans kväll med fina vännor! Meen sen precis när ja kom hem, så hände det nått med mej igen, helt wierdo! Det känndes typ som jag skulle bli blind, Ont satan i ögonen, fy tusan va det sved å sved å sved. Och ögonen bara rann flodar, utan att jag äns va lessen?
Jag måste nog lyssna på mamma nu och gå till en läkare, det är fett läskigt alltså..

Harald va på besök nu igen, han är för söt! jag gav honom cheese, men han uppmärksamade inte det, eller så gav han mej fet dissen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback