Dress for succees !





Ikväll blir det som sagten en liten Avskeeds middag med
IKEA FAMILY! Trevlans som bara den! Men kommer dock sakna alla som slutar nu som en Tok. Buhuu !

Precis duchat nu, och funderar på kvällens outfit..? Kanske denna lilla randiga dressen ? hmm.. Men kanske  behöver leggings eller något under, är ju en bit kyligt outside. Åhh vill inte att sommaren ska försvinna, känns som den bara blååste förbi med autobann fart!

Eller om man ska köra på min nya långklänning kankse? Men va krattan ska man ha för shooes till det? Vi får se vi får se vad det blir...

Undra om man vågar ge sej på ett glas vin ikväll?  Trots lördagens bravader, håll i hatten. En bito nojjig är  jag minsann! Det vatt ju sjukt knas lixom...  Men lite vin har väl ingen dött av, höll ja på att säga,  nu sa jag det! Men de har ju faktikst folk dött av såå atte..     Nu är ju inte Maria där heller, som en skydds ängel.                    Meen det löser sej nog!

Timba är helt off idag, han värkar en bit deprimerad typ,  han bara soover hela hela tiden, verkligen hela tiden!  Försöka leka upp honom innan, men de gick inte så bra!  Åkte till och med och köpte en ny leksak till honom, den bortskämmde! Men de hjälpte ike.  Hoppas han är piggare imorgon, min lilla bus.

Jahaa om man ska ta tag i sitt lilla liv lite!

Ha en trevlig kväll allesammans!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback