Välkommen ut!

Igåår vatt det ju muckfest så de stog häärliga till ! Mitt paket blev toppen bra, lite mariestad öl, det tyckte ja va en ypperli ide! Haha! Blev mest hemma fest, skulle bort från skogen och ut på krogen men vi kom inte in på olearys! Satan i gatan! ´Men de va nog lika bra det, mellan landade på åtta glas en snabbis sen vidare hem igen för att fortsatta festen där! Klockan fyra miss i nassen, trillade jag in innanför dörren! Hyffsat pigg ändå! Gick hemmifrån i den lilla svarta och highheels, kom hem med en hel rosa mjukisdress och tygskor!
Haha, de va alltså hårt!

Nu är jag galet sugen på pizza, tror jag ska unna mej den minsann !
Mumms vad gott.
Mexicana, köttfärsås ala jalapenoos.

Hörs senare!

Välkommen ut J.

Kommentarer
Postat av: Äliin

Låter som en alldeles ypperlig fest :D

hihi jag åt också mexicana idag fast i gällstad.

mums!!

2010-08-12 @ 17:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback