Ala Tyccon !

Varit ute på en promenix med Timbalicous nyss, han värkar gilla snön nu :) ! Han skuttar runt som aldrig förr, men ibland låssas han att han inte kan gå på nått ben, å haltar fram på tre för att de är så "kallt" antagligen. Den lilla token, ja vet att han luras bara för att han vii gå in å lägga sej i min varma famn =)! Den jäklen!

Inte hunnit städa idag, men har plockat i ordning iallafall så de är bara dammsuga och torka golven kvar, tackar mina fina väner för den gudomliga rosa mopp jag fått av dom, ack så smidigt!

Juste glömmt att berätta, igår när jag åkte bussen hem från work. Så vatt de en morsa som glömmde sitt barn på bussen, hahaha! Utlänning såklart! Vem skulle annars lyckas med något sådant! Hon hoppade av bussen vid cigarren, å sen när bussen började åka så sprang hon ifatt den och hoppade på igen o hämtade sitt barn för att sedan gå av igen! haha! Hur faen lyckas man?!

Hittade ett par dö fräcka skinnbyxor på staden idag, men de va en liten bit förstora :(! Attans! Men ackack så fiina! Få hålla tummarna på att de kommer in i en mindre storlek, så jag kan bli en liten mc knutte wannabe!

Mina skor hade inte kommit idag, men imon förhoppningsvis :) ! Vill ha vill ha! Tänk så är dom för små eller om ja blir djuupt besviken?! Men de tror ja inte, eller de hoppas ja verklgien inte!

Vi är det bästa bandet ever ! 
Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

Kommentarer
Postat av: malgot

hahaha va faaan??! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback