18 Februari !

Vatt ju och lämnade plutten igår för líte semester ifrån morsan! När ja kom hem darifrån så känndes de genast tomt, ingen plutt som sov jämte mig i sängen i natt heller ! Saknar min lilla skrutt ! Men vi ses ju på tisdag igen :)! Har precis käkat lite frulle här hemmaa, kors i taket, de händer inte ofta ! Men har ju köpt hönekaka, så måste måste ätas upp innan i mon !

Jobbjobb idag också, till åtta ! Ska försöka smita en bit tidigare å köpa nått till Annie, eller om ja gör det imon,?! Hinner ja de imon tros?! De allra bästa hade varit om ja hade orkat pallra mej upp lite tidigare idag och handlat det innan jobbet ! Men typsikt mig att va klok sådär i efterhandhand !
Hon vill ha sprit, så de är ju ganska lätt fixat, meen måste köpa nått litet litet till tror jag !

Täppt i näsan som attsingen !



Later.


Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

jag gillar verkligen din blogg! den är inspirerande och trevlig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback