Drink ala Linda !

Ledig idag igen igen, jag är banemej inte annat ! Men de är ju ganska soft ! Men de blir inga pengar gjorda här hemma minsann ! Vatt uppe vid halv nio och tog mej en promenad med Timba lilla, sen gick och la mig igen, och vaknade halv ett ! Haha s¨å jäkla gott ! Jag sov verklgien uber skönt !
Idag blir det en promenix på staden med malgot, måste väl en sväng till solarieöarna också, vatt på tok för längesen nunu ! Funderlilerar på om jag ska orka tvätta mina jobbkläder också, tre kassar ! kanske dags att lämna tillbaks lite, eftersom vi typ får ha två tröjjor var ! Jag äger nog alla näst in till ! Har inget coluor tvätt medel kom ja på nu, men funakr det med vitt tvättmedel? Annars får jag väl nalla lite av någon granne, ingen som märker =)!

Hoppas de går lägga upp bilder nu, här är min drink ala Linda !
På tal om det, va ju ute i lördags, håll i hatten ! År och dar sen ! Nej men ela fall månader och dar sen ! Det vatt vekligen en toppen kväll ! Började med förfest hos Cizzie, med henne, emmma, johanna och Bettan ! Tre härliga göteborgare ! sikka gooa dialekter ! Sen blev det olearys ! Klackarna i taket hela kvällen minsann !Tack tack vännor !

Otroligt fina kort !
Ser ni att bakgrunder på korten är suddigt?! Perfekt! Så det bara är självka motivet som syns klart och tydligt !
Ohhlalal vad bra jag ärär !

Goottogoo !

Kommentarer
Postat av: - YE HELLO !

- åh så gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback