Droghandel !

Ooh yes ! Det är det några av våra kära apotek ska byta namn till !
Kronans Droghandel 1907 ! Haha tycker det vatt ett finulit lite halv knasigt namn minsann !



Jobbet idag gick kalas kalas, gjorde lite början på smörgåstårtor och sådäringa ! Vatt så himmla lungt ! Fuderar på om jag ska ta och städa en bit, eller diska elafall ! Mjaa ! Andra avenyn ikväll med ! Det gillar vi ! Och Ja Ja Ja Jackie drog hem segern! Jag hade väl ioförsej mina små aningar om det, men ändå ! Bra bra!

Undra om man vågar åka på en lite roadtripp med malgot?! hrmf, vågar man åka bil med den tösen?!


Kommentarer
Postat av: märy

haha jag åt ju fan smörgåstårta på ikea vid halv tio - tio imorse.. Va det du som gjort dom smarriga tros? :) klart du vågar! Så länge jag inte måste föda barn e det lugna puckar.. men det e sånt man aldrig vet ifs! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback