Hönekaka !

Hej Allihoppa !
Dags för lite bloggning ! Haft en toppen helg. Jobb o Fredags, nine to five , lalala ! Efter det vatt det bara att palalre sej hemmåt och hoppa in i duchen så det vart dags för afterwork vid halv sju ! Masade mej neråt stan, karlssons was the place to be ! Och närmade mej, och täntke fy sjutton va folk de va här då, en massa massa folk utanför ! Konstigt, är de så många som är ute å röker, de borde ju vara helt knäkat där inne, trodde jag ! Men det visade sej att det visst vatt brandlarmet som gått, darför alla stog ute ! Jag förbrullade mej mest över att jag inte skulle hinna få min första billiga innan sju cider ! Men vi gick faktiskt till Centrum sålänge, och tog den första! De har gjort galet fint där på övervånignen ! Drack upp den sen gick vi åter igen till karlssons på ett nytt försök ! Det gick lite bättre denna gången, väldigt trevligt kväll!

Jobb lördag, extra extra! Halv elva till fem, spenderade den kvällen bara hemma, lite beck tittande och sådär! Mys! Jobb extra extra idag också, tolv till fyra bara ! Glass pass! Gott ! Fin träff på bussen med, Maria, Tarzan och bror! De skulle upp till a6 också, alltid trevligt med lite sällskap på bussen!

Dags för att äta lite hönekaka! Galet längesen! Wallander film ikväll också, mej gillar detdet ! Äter inte bröd så mycket här hemma, man bilr så bortskämmd med det när man får färskat bröd på jobbet varje dag!

Upp med tuppen imon! Börjar vid sju, mega längesen jag var uppe med tuppen!

Jag och Micki i Danmark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback