otroligt hett !

Haft en härlig ledig dag, den började med besök hos frissan! Super skönt att få håret fixat, och det gjorde minsann inget att ja inte hade duschat, färgen tog ändå ! Sen blev det lunch med malgot och en svänga på staden ! Köpte väl inget, vad jag minns ?! Eller jo en super duper bra inpackning för 350 spänn, jag hoppas iallafall den är bra ! Måste börja med att vara lite rädd om mitt hår ! Jag fäller nått så grymt mycket ! Sen blev det två kinder ägg till Theo bus ( sen när började kinderägg kosta 13 kr styck? Galet va priserna höjjs, eller? ), eftersom han är en bit sjuk! Stakkan, men han värkade bättre idag iallafall ! Skulle köpa present till honom också av någon oförskämmd på BR, men de va slut ! Så får göra de på a6 i mon kanske?! Skönt att ha de fixat, men måste hitta ett paket till, eftersom vi ska fira han två gånger ! Har fått värsta uppdraget också, att göra en bil tårta till hans kalas, good luck chuuck lixom! Galet svårt !
Hittade en grå kavaj på stan också, men köpte den inte! Kanske räcker med två som jag har?! Men de är ju svarta, jag vet i krattan?!

Tänka sej nån av dessa godbitar under en kavaj, så galet snyggt !
Och super hott !


Det hade varit galet sexigt ! Eller under en overzis skjorta eller
något annat finulit ! Mummms ! Mig vill ha ha !

Precis stoppat i mej lite taccpaj nu igen, gott gott är det minsannen !
Smakat mina kakor också, de vita chockladbollarna va mumms mumms, ja lyckades minsann! Muffinsen va kanske lite väl chokladiga, men jag gillar choklad ! Nån minut mindre i ugnen så hade de varit perfekta ! Men klart de va goda ändå !!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback