Semmla !

Upp med tuppen idag för work, sju - fyra ! Galet va fort tiden tickar på det passet ! Tänka er att vi öppnar maten vid 11, så dessa fyra timmar går galet fort ! Eftersom man bara förbereder och producerar mackor och dylikt! Imon är det dags för work igen, uppe med tuppen ! Åtta till Fyra ! Ska plocka varor åtta till elva ! Pjuuu ! Ensammen ! Hoppas de inte kommer sisådär 15-20 pall bara, då lär jag ike vara klar innan elva, haha ! Med mina styrkor lixom! Jooo ! Klart jag är !!

Imon ska jag lämna iväg min lilla älskling också, dags för semester för honom igen, den rackan ! Men bara en kortis, tills på tisdag ! Eftersom jag åker bort i helgen och jobbar hela måndagen !

Jag blev djupt besviken på mitt nelly pakeet som kom idag ! Åkte omedelbums till Linneás för att hämta det ! Men skorna vatt aldelles aldelles förstora! Storlke 36 ! Hallååå ! Fanns ike några mindre heller :( ! Och mina leggings vatt för taighta ! Jädrans, och det vatt S/M ! Jag tänker mest på dom som är en bit större än jag ! De kan ju inte äns ha M/L !! Eftersom jag tydligen måste ha de i dessa ! Så det blev express byte på de minsannen!¨

Vatt på Ica maxi innan också, där jag kunde gjort dagens goda gärning !! Men så blev det inte ! Jag la märke till en liten liten kille, som hade blont långt lokigt fint hår, värsta söta guld locken, och grå tröjja ! Han stog och petade på några skohorn, där vid kläd avdelnignen ! När jag kom till bröd avdelningen så ropade dom ut, en försvunnen liten pojke, i blont hår och grå fleese tröjja ! Omedelbums så släppte ja mitt bröd och gick tillbaks för att kolla efter honom! Men fann honom ike :( ! Rackans, jag skulle ge mej själv en guld stjärna om ja gjorde den goda gärningen tills hans föräldrar ! ! Hoppas han kom till rätta !

Puss på er mina godbitar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback