26 januari

Tjoflöjt !!

Ledig idag, och sov grymt gott inatt ! Skulle kunna sova hela dan om ja inte vatt tvungen att pallra mej upp !
Hämtat min lilla godbit idag, så skönt att ha han hemma igen ! Så nu ligger han har precis jämte mig och håller mig sällskap medans jag är på nätet och spanar !

Skulle åkt till sjukhuset och hälsat på bror, väntat hela dagen på att han skulle vakna upp ifrån operationen ! Ringde några gånger, men de sa att han sov fortfarande ! Sen sista gången ja ringde, va han vaken och skulle tyå åka hem strax därefter att ja ringt ! Så någon på hälsning blev det inte ! Konstigt när jag opererade mig så fick jag minsann ligga över natten ! Han blev iallafall sjukskriven till 1:a Juni, fy fasen va gott, för honom !

Ikväll blir det yrrol kväll med glass och fruktsallat med ett glatt gäng på österängen ! Har aldrig sätt yrrol, men de säger att de är kul, så de gillar jag nog !

På torsdag ska jag minsann till sjukhuset ! Och ta massa olika blodprover ! wohoooo ! Se om jag är frisk å sådär ! Spännande, tänk om jag inte är det lixom!? haha sikken PANIK man skulle få då ! Men herrejesus det är klart jag är frisk !


En bild ifrån Danmark, som den Hemliga resan ledde till, vilket vatt grymt bra !!
Värsta överraskingen för oss som inte visste om vatt vi skulle ! Fick sitta med ögonbindel å alles !
Hur kul som helst !!

Näpp om man ska knapra i sej lite smörgås rån inann man ska fly å fara !?

Kommentarer
Postat av: maggan

operation? vad nu??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback