5 Januari

Hej Hej hallå lå !

Nytt år, nya möjligheter och ett super duper bra nyårslöfte !
Min nyår vatt lugn och skön faktikst, det va himmla gott och mys ! Tänk att vakna upp dan efter nyårsafton och inprincip vara den ända som vaknar upp pigg och glad utan bakfulla ! Gisses va skönt att slippa kasta bort en hel ledig dag, som man annars lätt gör, genom att må dåligt med spyan i halsen sängliggandes in till kvällen !

Igår eller om de va förr går så vatt vi hos Mamma på middag och film, känns som det va flera tagsen man gjorde något sådant med sin mor ? Super god mat, så det är det deffinitivt värt !

Har vatt ganska lungt på work idag, plus överbemannade, så skönt ibland ! bara det att tiden tickar saktare än vanlgit.! Satte upp en sån finfin skylt i korv kylen idag, folk har ju lite svårt för att ta saker å ting i rätt datumsordning ! Så fixade med alla kartongerna i sissådär 6 lager, de nyaste längst ner och de älsdsta överst ,rimmligt va? Min skylt " NI vet väl att man inte får ta ifrån det undre lagret, innan det översta är slut " ?!!
Haha, jag tycker den va bra iallafall, men tro mig, folk kommer nalla på det lagret under det översta ändå, precis som en paradis ask !! Påtal om paradis, sitter och kollar på den filmen på televisionen nu ! medans alla andra säker är ute och festa, på tok vad vuxenpoäng jag klampar in alla mina hemmakvällar ! Men så får det va på vintern !

Imon ska jag ge mej ut o fota lite tänkte jag ! Ledig å alles ! Sen blir det leka en sväng med den där mary också, och middag med farmor och farfar , hur sjutton ska jag hinna med allt? Tur att jag skaffat mej en almenacka ! Riktigt kul faktiskt !

See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback