Cupcakes !

Sådär ja, nu har hag varit färdig med min lilla städnign ett tag, funderlilerar på om ja ska orka dammsuga också?! Då blir det ju extra extra fint lixom ! mjaaaa !

Har glömmt visa mina ursöta cupcakes som jag köpte i danmark ! Gjorde många fynd där minsann ! Lite kläder å annat smått å gott ! Det som är bra med danmark är att de typ alltid har rea ! Och de har faktiskt Bra rea också dessutom ! I allas storlekar ! Det vatt Halva rea priset på hela Bik bok telexempel ! Där hade man kunnat fynda massor ! Om man hade orkat rota bland alla dessa kläder ! Där på bik bok köpte jag iallafall en ball skjorta för ynka 75 spänn, ett par svarta chinos för också ynka 75 spänn, ett par leggings för sisådär ännu ynkligare 29 spänn !! Sen blev det också en väst kofta i en lilla aktig nyjans, mina underbara cupcakes och hmmm någonting mer säkert som jag ike minns nu ! Underbara Klara i danmark ! Hon blev ju dock vräkt efter vi varit där !! Den lilla detaljen kankse ja har missat att berätta. Fast har inte berättar mycket alls om den trippen kom ja på ! Men iallafall det blev hon ! idiot danmark, hon hade bara en fjutten vecka på sig att vara ute !

Iallafall here it is :



FinFina va? Aldelles aldelles underbara!

katchiiiiiiiiiiing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback