Design Design, denna förbaskade designen !

 Jag blir tokig på det här ! Råkade återsälla hela min kodmall igår, klant arsle !! Så nu sitter jag här och försöker ge mej på den här förbaskade fixningen å trixningen, och jag kan säga att jag gör allt annat än lyckas  ! Jädrans va trött man blir ! Men tror jag lägger ner det en bit nu, det får se ut som skrot så länge ! nu har jag ödslat på tok för mycket tid på dehär för ett slag... Om ja känner mig själv rätt kommer jag inte lyckas slita mej !

Nästan så jag är värd macedinken ikväll, bara för att !!

Pappa har åkt mot göteborg idag också, sen vidare till chinatown imon och blir borta sissådär två månade, herreguttans !

lärlek och ananas så länge .


Kommentarer
Postat av: maria marushka maräng

åhåå va sugen jag blev på burgare nu bara för det ditt as. haha men det lär ju inte hända att man orkar sig iväg nånstans i den här snöstormen! uschushc


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback