Yrrol !


Hemma nu efter en yrrol kväll ! Himmla massa konstig humor ! Men de vatt faktiskt kul ! Haha ! Det mesta iallafall ! Glass med en mummsig fruktsallad och hemma jord chocklad sås ! Vatt mega mys ! Dock hade de glömt att ja ike dricker värken te, kaffe eller vatten ! Och i Ak´s kylskåp fanns inte mycket annat å hurra för ! De hade varit på ica maxi och handlat idag ! Det som fanns i skåpet va endast ett paket filmjölk och en skål med morötter och pressad citron på burk ! Det va alles, och de va verklgien alles ! Galet, inte för att jag har så mycket ätbart i mitt kylskåp heller, mer än någon gammal mjölk, någon torr sture ost, några dricka slattar, och lite annan små skit att fylla opp det med ! Försökte lära mig dricka te, men de va inte min grej, kanske måste hitta mig ett riktigt fruktigt te, som smakar som varm saft typ? De borde väl finnas?! Så får jag några vuxen poäng till mig !

Ledig imon igen ! Funderlilerar på om ja ska rensa min gardrob?! Verklgien rensa på riktigt ! jag hatar ju att slänga saker och ting, speciellt kläder ! Men jag kan ju lägga ner det i en katrong eller två ialalfall sålänge ! Har massa massa onödiga kläder som man knappt får på sig som bara fyller ut lite där inne! Men bara de att de kommer bli så ek tomt om man rensar ?! Då måste ju nytt inhandlas?! Och det går inte med min månads budget jag har gett mej själv den här månaden ! Här samlar jag in nått vuxen poäng till ! Ioförsej har det bara gått två dagar, så det återstår ju å se om ja klarar det här !

Träffa mary imöra med :), om hon hinner ! Hoppas det !

Höhö kolla  vilken gammal bild jag hittade på mej !


Nu dags för paradise hotell !!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA vilken fjårtisbild!



klart jag hinner har alltid tid för dig gulligullan. ;) Jag ringer efter mitt möte! Då blir det varm choklad i snöstormen! Hohoo

2010-01-27 @ 08:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback