I don't understand my close up !

Tjoflöjt mina vänner !
Tänkte skriva några rader, även att det inte är tipp topp med mej !

Fick ju mina close up filter till kameran förra veckan, har bara testat lite snabbt, och då lyckades jag inte med att ta någon bild ! Kameran vill lixom inte ta kort med dom på ! kanske passar de inte min kamera ändå =/, men mejlade dom och fick lite tips, så ska försöka ge mej på dom ! Kanske ja lyckas bättre då?! Lets try !

Se så bra det kan bli genom bara ett ynkla close up filter om man lyckas :



Precis duschat nu, så nu måste ja glatt vara uppe å vänta tills håret torkar ! annras ser de ut som knöggligt granris imorgon ! Dags för jobbjobb imon igen, och helaste helgen ! Upp med tupp the last weekend ! Sen börjar mitt nya schema, alltså börjar konsekvenserna för att jag åkte till australien ! Men det är inte så illa pinkat, jag har faktiskt bara fem stängningar på en månad ! Alltså typ en i veckan ! Helt ok, tror jag ! Vi får se !

Gooodnight sweetheart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback