I gotta feeling !

Super lugnt på jobbet idag med, undra om folk ike har några pengar kvar?
Det är ju mega längesen man fick lön, innan jul. Uber längesen juhjuh ! Fast ganska skönt ibland när det är lugnt ! Var kvar ända tills ja skulle även att vi va klara typ ett =) ! Braavo Linda !

Fick mej en litet tankeställare idag med , undra om inte jag ska ge mej på en intensiv kurs jag också? Då får jag ju tummen ur röven, och jag kanske kan ta det där förbaskade körkortet någon gång?! Det tåls att tänka på ! Det är ju säkert lätt värt det ! Annars lär det ta yttiligare några år, å det har jag inte Tid med ! Eller jo, jag har all tid i världen ! Men sikken lättnad de skulle va att ha dedär inplastade kortet ! Jobbet blir väl inte så glada kanske, om ja ska va ledig igen... höhö ! Bäst att kolla med dom först kanske !

Fått loss  blien idag med, mammi plus pvän hade varit här i dag å hjälp till =) ! Gött ! Då blir det mediamarkt imon ! Se om jag hittar något godbitit till min kamera :) !

Tacco ikväll. Mumms filli....
Ledig imon mumms gottiii !



En liten bildbild ifrån the christmas day !

xx.

Kommentarer
Postat av: majsan

grejen med intensivkursen, iaf den jag går, är att du kör ju bara 1,5 timme om dagen. Sen teorin får du ju göra bäst fan du vill höhö så du kan ju säkert lösa det med work på nåt sätt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback