Secret Tripp !

Hemlig resa, det är precis vad jag är med bjuden på nästa helg fredag - söndag ! Spännande !! Hihi. Jag gillar sånnahäringa överraskningar ! Klockan Fyra åker vi, slutar dock fem. Men de har väl aldrig hindrat mej för, höhö. Är rätt duktigt på att smita ifårn tidigare ! Tjii får min lön sen också, men va krattan ! Iallafall ! De ända jga vet är att jag ska ha med mig, ♥ Glatt humör, ♥ Tjock varm jacka, ♥ Långkalsonger? och ♥ Bikini ! hmmm.? Ska bli sååå kul ! Men tror jag måste ha en mer detaljerad pack lista minsann ! Jag är värdelös på att packa !

Födelsedags fikat igår vatt ur mys ! Bubbel och Tårta ! Mumms ! En himmla massa bokläsning fick jag roa mig med också, eftersom jouline den sötungen ville att jag skulle läsa för henne ! Max blöjja, en portugisisk bok (hajjade dock inte vad det stog), någon jesus saga, haha ! Och Barba Pappa två gånger så nu kan jag minsann allt om barba familjen, barbaflink, barbaskön, barbastark, barbalala, barbafin, barbazoo ! Det ni ! Man lär sig något nytt varje dag som sagt !

Gick inte ladda upp någon bild nu =/, dumma blogg.se !

Nu ska jag duscha min lilla bäbbis, vilken han inte kommer gilla ! Och äta mig ett par eller två par potatisbullar med lingon ! Tänka sej att de kan va så gott !

See yaa !

xoxo

Kommentarer
Postat av: Märy

det e fan frikkin awesome att barba mamma e neger. Hohoho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback