Sockersöta saker !

Har hittat en massa toksöta saker osm jag vill ha ha ha !
I mitt blivande hem ! Som ska vara ett bubbelgumm my little ponny rosa fluff palats hem ! Tihi !
Drömma går ju ! Sen återstår de ju att se !

Här harn i tre saker sålänge så får ni se dom andra imon :


Super fräckt knivställ att piffa upp sitt kök med, så där gulligt sött !

Hjärt stekpanna, nu vad man ska steka i den?! Pannkakor till sig själv och sin älskling kanske? Perfekt !

En rosa isskrapa till bilen, (som ännu inte finns och som dessvärre saknar körkortet också) ! Men ändå, seen så är denhär perfekt ! För en fluffifluff tjej bil !

Mer kommer imorgon, finna massa som man vill ha ! Blev att ja stannade en stund på loppisen så något torg hann jag inte med, va väl där sisådär ifrån tio till halv ett. Haha, umgick med mina fina workmates och deras kids och männ ! giises vad folk de är på denhär lördags loppisen, och en massa som står och säljer sitt gammla bråte och sina kläder ! Fasen att jag har missat denna lilla detaljen på lördags månarna, aldrig varit där innan ! Den ska deffenitivt besökas igen, de va lite halv mysigt att strosa runt där ! Ska minsann gå bort och hämta mej en kebabtallrik nu ! Måste ha lite mat i magen ! Det blev ju faktikst bara popcorn igår, och glass ! Så jag får unna mej det idag ! Somsagt, smigit och gott !

// L


Kommentarer
Postat av: Caroline

fin blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback