2lax10 !

2lax10, biaaatch. Hahaha ! Jag gillar detdet!

Dagen idag har sprungit på som aldrig förr, går dagen lika såså !
Yesterday blev det massa mys i gränna, käkade (dock dö äcklig mat, fyy faaen), fikade, köpte polkagrisar och strosade runt en bito ! As kalas ! Efter det det blev det bums iväg till nästa fika med gott folk ! En smula FV på det med :) ! Dagen idag dag har jag/vi städat som satan i gatan, tömte ut heeela min gradrob bland annat, verklgien allt allt allt, och rensade! Men jag hatar ju att slänga grejjer, men de blev ändå cirkus 10 par skor och fem kassar kläder, ååh nu måste ja köpa nytt nytt, iinte för att fylla ut, för det är fortfarande vääldigt tajjight om plats, huaa! Nu är det clean clean ! Soo fräsh !

Ynkla en jobbdag kvar, sen har Linda Lill Klyk semeester, whooop whooop !!
Det kommer bli sååå bra, jag är så lycklig jag är så lycklig ! lalala !


Kommentarer
Postat av: muskelmäry

åh där står du ja! hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback