Linda ala Handikappado !

fyyy saatan, vad jag hatlar mej frammåt, buhuu ! Satan i gatan ont gör det det! Plus att jag typ inte kan böjja min höger arm, för då går mitt förbaskade brännsår som jag har på armbågen upp hela tiden, jaag blir tookig!! Att jag lyckades bränna mej där, sista dagen och allt, jag skulle bara stå och softa lite, luta mej bakåt en liten liten stund bara lixom, och det gjorde jag nämligen, RÄTT på grill faaan! Ajajaj, det gjorde ont ! Och det var en vecka sen, för tusan !

Gååårkvällen vatt vrickat bra!! Den spenderades med mina fina vänner !
Dagen idag har det blivit luunch dejt och en tralla på staden ! mys mys!

Om cirkus tio minuter ska jag bege mej till Max ! Så bäst att snöra på sej skorna, det tar ju sin lilla tid nu så att säga, ont satan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback