Pigg i bäret !

I går kväll hade vi Balkonghäng på min balkong, vatt as kalas ! Som vanligt, vi lyckas bra med det mesta !
Ska strax bege mej till work nu, jobbar extra idag ! Har stängning dessutom, min första stängning på år och dar känns de som, eller jaa iallafall denna sommaren, glassit för mej !

Ska försöka få tag på broder min, så han kan ta en promenix med Timba ! Mamma är ju i turkeey och glassar, så hoppas hoppas det !

Ni får denna att avnjuta medans jag är på jobbet och jobbar för fulla muggar !

Höhö Malgot ala Elin :
 




Kommentarer
Postat av: mallan

HAHA fyffan va bra vii ääär.

Tur däremot att man lagt ner den där rösten nu. Den blev lite jobbig tillslut! hahaha.. Eller... Har man...? Höhö

Postat av: äliiin

d gillar vi :D

2010-07-30 @ 13:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback