Stamp on the ground !

JUMP JUMP JUMP ! Min favvo låt förtillfället, hoho ! Blir taggad till tusen när jag hör denna låt!

Såå atte kanske dags att börja blogga lite igen? Eller ska jag?

Helgen har varit kalas kalas, spenderats med underbara vännor och jag har varit ledigt! Tjipp Tjipp !
Fredagen vatt de work till klockan fem, en aningen seg efter det! Men de ordnade opp sej, så de blev lite förfest och vidare ner till twin med trevliish folk folk ! Jupp Jupp ! Lördag vatt de en slöö morgon, as kalas ! Åkte till E-hag en för att hämta min andra halva, min plutt, såå jag saknat honom! ¨Kvällen spenderades på grill fest ala 24 års kalas! Whoop whooop ! Klackarna i taket även denna kväll!
Thanks Thanks!
Sööndag vatt det bara filmkväll ala popcorn och polly! Preciis så som en söndag ska spenderas!!

Upp med tuppen idag för woork, pjuu bara måndag och jag är redan trött!
Efter woork möttes ja upp av en glad liten suprise, blev visst upphämtad när ja slutade jobba, då vatt de visst dags för en liten tripp och fika! Mys mys!



Oh yes.
I´m back in the game!


Kommentarer
Postat av: maria

Finallyyyy!! Hahaha

Postat av: Anonym

Popcorn är så sjukt gott. :P

2010-07-28 @ 13:49:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback