Tiden går...

Gisses, känns som denna sommaren kommer springa på som aldrig förr, och den kommer blii sååå bra! Jag hinner äns inte med allt som happening, huuua!

Idag har jag jobbat, gått kalas kalas ! Slutade fyra, så tog 26:an ner till staden och bokstavligtalat sprang in på systemet, och det vatt ju lugnan, för de va 6 minuter kvar tills trean gick när ja va klar, gisses, impulsköp ala sune... undra va jag köpte? hmm.. ! Kanske ska ta mej en kik i de ljuvliga lillafärgade påsarna.. hoho !

Bumms bumms hem, hämtade upp Timmo och begav oss ner till staden igen.. Dags för fika med Bettan och Lisa, tusan i gatan, klockan halv nio vatt de fortfarande klar blå himmel och varmt, aj just lööw it ! häärliga sommar!

Ååh hinner fortfarande inte visa mina presents, jag måste verklgien duscha !! sorry !

Men en liten förkik till maybe, de hinner jag med... eller gör jag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback