1 mars

Allaredan lixom, hallåå ?! Tiden tickar på galet fort fort ! Snön är ljuvlig !
Har jobbat hela helgen, galet mycket folk ! Blev utgång i lördags med förfest hos Emma i torpaslottet ! Galet tjusig längehet alltså ! Vidare för utgång till karlsonss ! Super trevligt, träffade min lilla klara med, som flyttat hem ifrån Danmark ! Skönt att ha henni på hemma plan igengen ! Det var lite för mycket folk på karlsonss, det va lixom knökat, verkligen knökat !

Ledig idag, förkyld som bara den, igen ! Vad är det som händer ?! Jag är aldrig sjuk, men nu jäklar ge de igen ! Sovit inte alls bra inatt, eftersom jag är super täppt i näsan, så ja kunde knappt andas ! Haha !

Hade en trevlig söndagskväll igår, va hemma hos mammi, vi käkade mat och spelade yatzy ! Haha !

En massa massa GRATTIS till Maria och Joakim !! Mamma och Pappa ! fniss ! Hiihiii !

Imon kommer daddy hem =)) ! trevlans, då blir det käka på restaurang på kvällen, sjukt synd att jag inte känner värken smak eller lukt ! åååååååh, jag vill njuta till twins goda mat juuuuu ! Är bara magen som blir lite mättare !

Ska beställa mina glamm skor idag ! hihi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback