21 mars !

Herremin körs, nu är helgen över också !! Och jag har jobbat helaste helgen, extra. hujedamej så bra jag är !! Vatt i kassan idag, kvart i nio till halv sex, så jag är en bit trött i huvvet ! Man blir en aning snurrig efter cirkus åtta timmar konstant kassa med allt folk. ! jag måste pusta ut ikväller ! För imon är det nämligen dags igen, för sju timmars kassa ! wohoooo ! Vi har nog dom mest knäppaste, snålaste och suraste kunderna på ikea ! Men också en hel del guldkorn förståss !! Men en fråga, veem fanken är så jävla snål så den lägger en IKEA boll (chokladboll), under/i sin kaffe kopp, som han har upponed vänd på sin bricka ! Men jag haffade honom.. mohaha ! Den jäklen !

Iallafall, som sagt jobbar tidigt imon igen, goott ! istället för en jäkla stängning som ja skulle =).

I går firade vi ju Lena en bit, som fyllde 22 ! Hon bjussade på godgod mat, enchiladas, mini pajer, salllader å sådär ! Så de va gott gott ! Tror hon blev uder nöjd med sina paket också !!

Funderar på om ja ska plocka iordning lite på rummet mitt ! Härligt söndags nöjje! Jag är ju en hejjare på att stka ner ! Men också en hejjare på att snabb städa !


Haha mitt söto kids !! Hittade lite löshår, såå why not? hihih.


Kommentarer
Postat av: älllin

hahaha åhhhhh gud va söt han var som blondin :D

2010-04-01 @ 20:16:06
Postat av: mia

haha fy fan vad söt han är Timba! :) Hur är allt med dig?=) Kraaam vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback