cupcakes !

Nu ligge timba ännu mer tokit i mitt knä, eller jag har datorn i knät och han skulle visst lägga sej på brösten,och umder min hals typ. lite tokit ! MEn ja luckas nog med ett hyffsat inläägg ändå.. Igår vatt det afterwork en sväng med lite work mates, vi va på pipes faktiskt, rätt trevligt ställe. aldrig varit där förut ! Och de dög absolut för afterwork ! Nu flyttade timba på seeej, sköönt ! haha

Ska masa mej iväg till jobbet strax ! Snäll som jag äroo ! Kommer bli stressit efter jobbet nu bara för det, eftersom ja ska va hos Lena på födelsedags firande klockan sju, med mat å lite dryck å sådär ! Typisgt ! Men kanske kan smita lite tidigare, få hoppas på att hela jönköpings befolkning kollar på hockeyn idag, ¨så de blir lugnt på jobbet...

måste kila nu, fixa mej en bit..

mitt nya linne, sött va :


Kommentarer
Postat av: maria

ååååååååååååååååååååååh vart haru köpt det?? fiiiiiiiiiiiiin =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback