Fyndat !!

Ojojoj det kan man snacka fynd fynd fynd !! Vi är för himmla duktiga på det däringa alltså !! Jag gillar det starkt starkt ! Mina dagens fynd få ni se lite senare, när ja orkat ta kort på det =)... Typ lite mer till kvällsningen !

Har gått bra bra på work idag, halv elva till fyra.. Sånna pass älskar jag ! göött ! Efter jobbet täntke vi åka och köpa min lilla rosa ljuslyckta som jag funnit mej, men blev inte så ! Åkte hem istället,  jag och Timba masade ner oss till stan på direkten typ ! Där vi tillbringat oss några snabba timmar ! Så nu är han trött igen!! Min lilla plutt ! Gjorde mina fynd och tänkte köpa smyckes saker !! Men jag fann mej inte ett jota idag dock. Får kolla lite nogare någon annan dag ! Besökte systemet också gjorde vi, så nu är det på fyllt ! mumms ! Jag är galet sugen på ett glas nu, kankse unna mej ett? Ja taack !

Men kom in later så får ni se fynden ! hoho !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback