Hej allihoppa !

Nu vatt det ett tagsen igen, att det alltid blir så, förstår jag ike ! Timba ligger här nu på min ena arm, så de är lite mekkit att skriva, men jag gör ett försök ! Man vill ju inte flytta på någon som ligger så gosit sött heller ! Vad har hänt det senaste då? Mestadels jobb faktiskt ! Jobbet hade visst ringt mej idag också, och lämnat eurovoice, plus skickat sms om jag kan jobba imorgon ! Ringde upp, en timme senare dock, när jag såg det ! Och passet va fortfarande ledigt och jag vatt deras sista hopp ! Såå klart man ställer upp, jag är för snäll banemej ! Kommer säkert ångra mej en aning imon, eftersom jag jobbar extra på söndag också ! Typsikt ! Men det kommer betyda att jag jobbat varenda helg denna månaden, vilket som kommer kännas bra bra på lönen sen =), förhoppningsvis !

Vatt å lunchat med C idag =), stuvade makaroner och köttbullar tog ja ! Mumma va gott !! köttbullar som ja slevar opp varenda dag inprincip, haha. Att man inte tröttnar ! Men de va gott minsannen ! Shoppade mej lite lite också, en ring, ett linne med söta cupcakes på, en mascara (hoppas den är nått å ha). Min ansiktskrääm och en present till Lena, som fyller år idag faktiskt =) !! men hon får de imorgon !

Hepp måla naglarna i nån klichig färg kankse? De får jobbet minsann tåla imon ! Jag som är så snäll och ställer upp lixom !


Kommentarer
Postat av: maria

vaaaa kan man köpa stuvade makaroner på restaurang? vartvart? i just lööööve stuvade mackisar hihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback