Kalas !

Jaa, jag trodde ju tämligen att jag började klockan sju idag ! Så jag vatt minsann uppe mitt i ortan ! Men ack sprack Nagel lack, så fel jag hade ! Jag började ju givetvis halv elva ! Som tur va så kom jag på det när jag va ute med Timba på morgonkvisten ! Sikken tur, jag hade ju blivit dö lack om jag pallrade mej till jobbet lixom, och de va väldligt nära kan ja säg ! Men timba vatt väl glad som fick sej en väldigt tidigt morgon promenad, och jag va lika glad att få gå och lägga mej igen ! Det är typ det bästa ! Bar att man är så satans trött när man vaknar sen igen !

Vatt på ica maxi å handla lite til idag, de vi glömmde igår :)! De stog och delade ut en liten "goodie bag", en påse med prover ! Kalas bra ! De innehöll två stycker pucko "ljus chocklad", munsköjl, tvål och två Deos ! Bad Pappa da en också, så nu har jag alltså dubbelt upp ! Jihoo ! Gratis, ij like !

Haft ett litet kalas för Theo plutt med ! Han blev nöjd nöjd med sina paket, och va super dukigt på att blåsa ut ljusen ! Kalas pp söndag igen för honom ! Det är tills dess jag ska fixa mitt lilla verk ! En tårta ! jädrans, surt om ja misslyckas lixom !

Är inte dessa skor också lite söta? Jag får ge mej nu ! Jag vandrar ju ändå runt i samma gammla skor ! ha!


Andra avenyn började ju idag igen, för tusan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback