One day off again !

Ledig idag också, hurraaay ! Som vanligt uppe med tuppen bara för det, eller jaa klockan nio ! Men jag sov jädrans gott inatt så vatt utvilad till tuso när ja vaknade, börjar väl dock bli trött nu igen ! haha ! Har städat lite, får ju finbesök ikväll =) ! Heléne och Elin kommer hit ! Trevlans ! Vid halv fem snåret, då ska jag minsannen bjuda dom på ett glas välkommst vin, fino vino ! Vis sex ska vi käka, det ska blii såå dunder trevligt alltsåå !

Tänkte pallra mej ner på la stada en sväng, måste köpa några viktiga viktiga saker ! Och kanske en lunch med mamma, de vatt planerat så, men hon vill käka chili taaj, å ja tor inte att jag gilalr den maten?, eller gör ja?
Vi få se vi få se !

Timba gillar detta vädret till tusen ! Min lilla sockerbiito !
Fick sms ifrån klara igår, hon är på eller säger man i ? iallafall Tunisien !!! åååh en bit avund där jag ! Fy bubblan va gött de hade det en massa sol, bad och drinkar in princip., men tråkigt för henni att hon kommer hem på lFredag ala lördag =) !

Hepp måste kila ut med timba en svängo och sen pallra mej ner till staden !

Tjohooohejhej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback