One day off !

Yes yes yes, äntligen ledig idagdag ! Och givetvis vaknar man tdigt bara för det, typiskt !! Uppe med tuppen alla resan vid halv åtta och tog mej en promenad med timba minsannen ! Han är lite avensjuk på mig nu för att ja ligger i sängen och han är på golvet.. plutten ! Får väl bära upp honom när ja skrivit klart !

Igår kom mina kooort =), wohoo ! Eller jaa, jag måste åka och hämta ut dom på linneas Tobako, lite jobbit ! Undra hur jäkla många kort de blev? För jag fick fyra avier, knasit? Återstår och se... kul kul med kort ! Jag är dock inte lika duktig och händig som maria som scrapbookar alla sina kort ! De skulle bli aldelles för dyrt med alla mina bilder, haha ! Men ja tänker, att de är ju kul att ha en massa kort sen när man bli äldre ju, och sitta o luta tillbaks o tänka tillbaks på gammla goa dagar, inte sant ?!

Pratade med Niclas på facebook nu, Lilla Lisas pojkvän... Och de planerar att komma hem i från auusie i augusti !! åååååh va jalängtar tills dess, att lisa den fina kommer hem hem hem =) !! hihi

Längtar en bit tills på tordags också !! Då ska vi nämligen ut och äta med våran gammla klass, på idas restaurang på våran gammla skola =), ska blir väldans trevlans !!!

Dags för frulle frukost kanske?

Hörs later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback