Pappa back home !

Heej allihoppa !

Klickade precis hem skorna minannen ! hihi, längtar till de kommer ! Ska väl inte ha för höga förväntningar dock denna gången, eftersom det blev som det blev sist, totaly missnöjd ! Men hoppas kan man ju alltid göra, blev ynkla 350 kronor ! Eftersom de va gratis frak plus så hade jag 50 kronor på mitt konto ! Hurray ! Som vanlgit kommer dom ju bara att pryda hyllan, eller jaa, snarare golvet ! Men de kan behövas piffas upp lite !

Pappa kom hem idagdag =) ! Så efter work va vi och käkade på twin, jag broder och pappa ! Upperlit god mat där alltså ! Vitlöks bröd till förrätt, och pasta ala sedanini med extra grönsaker till varmrätt ! Dessererna föll oss dock inte i smaken, så hoppade det ! Åkte och handlade food på ica maxi sen ! Stakkas Pappa, som fick betala för mig ( som handlade på mig lite frysvaror, så jag slipper de när han åker sen igen, HA. ). Rickard packade också på sig någon kasse med mat, hihi ! Sen till pappa själv förstås, plus att han skulle ha med sej en massa mat till Kina, Falukorv, vaggeryds chark prinskorv, risgryns gröt, fonder osv ! En liten beställning där ja !

Upp med tuppen imon, seven aclock börjar jag ! Sen blir det en snabbis på a6 köpta en liten till present till theo om ja finner mej nått och hundmat ! På eftermiddagen blir det ett litet kalas med pappa för theo den lilla busen!

Timba fick en liten present idag av sussi på work, en stickad tröjja ala döskalle på ryggen ! Lite för stor dock! Rackans, men de kan hon nog fixa till med lite tråååd !


Siiiiken finfin bild! Tänka sej att han redan fyller tre bast ! Stor kille !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback