SILVERLÄPPSTIFTET !

Va nere i förrådet innan och försökte spana lite, det är proppat med skit så man kommer inte åt nått, ja va sugen på att hitta alla mina smycken, ja vet att jag har lagt undan smycken, nånstans, frågan är vart, i vilken kartong ! Haha ! Fann mej hur som helt inga smycken ! Men typ fyra gammla smink väskor ! Galet galet, de va propp fulla ! så vatt ju tvungen att ta med mej dom opp för ett span ! Och håll i hatten, va mycket gammalt smink! haha ! En massa rosa aktiga öhonskuggor, läppstift, konstiga nagellack, pennor av olikaslag, läppekladd, fondation... Så nu har jag rensat ! Och nu ska det faktiskt slängas, de mesta ! Synd bara att de inte fanns nått rött läppstift, mitt röda är ju borta, typiskt !


Gaalet många olika läppstift ! Haha ! Inte använde man väl så mycket läppstift i den åldern?
Några har jag väl säkerligen snott av morsan, haha !
Kommer ni ihåg silver läppstiftet, OMG !


Mina läppar ser en aningen torra ut, måste bero på läppstiften som är flera årår gammla!

cool bild va? Om inte så säg ! Höhö!

Visst ja, silverläppstiftet, kommer ni ihåg det? Eller va de bara vi coolingar som använde det? Haha, när vi vatt småsmå ! Måste ju bero deffinitivt på denna videon:



PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback