Skåål skååål skåååål !

Idag har jag haft en mega mys dag ! Började morgonen med en tidig morgon prommenad med Malgot & Tindra, till IKEA för frukost tajm !! Prinskorv, stekt potatis, plättar med sylt.. osv.. Gott gott ! Till efterrätt blev det en kladdkaka! Mumms ! Trallade sen ner mot staden igen, vi gick ännu en gång ! För himmla bra är vi ! Nu jäklar! Blev en sväng på stan, där jag köpte mina tjusiga skålar, en ram (till morfars paket, som ja slängde lika snabbt inprincip, eller ja när ja kom hem) och ett par fynd shorts för ynkla 45 kr, hallåå, förtiofem ynkla ynkla kronor !! Som hittat ! Fixade också present till morfar min!

Vid halv tre var det dags att överge mitt toppen sällskap för att bege sig hem och sen vidare till morfar på kalas kalas ! Han blev galet glad för min paket ! En förstorad bild på mig och Timba, lite ego sådär ! Men han gillar timba mega mega mycket ! Så de va lite smått gullit av mej !

Här får ni se mina nya glass skålar, awesome !!


Är dom inte underbara? Det jag ångrar är att jag kankse skulle köpt flera?!, Antingen sex stycken eller åtta stycken ! Sex stycken är det bästa, men då vatt de så svårt att välja färger, eftersom då skulle de vatt tre färger och två av varje ! Åtta blir lite väl många kanske, då två av varje färg ! Hmm, eller räcker de med fyra? Va tycker ni?

Natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback