Städ med Bag in da Box !

Uns Uns Uns !!

Och städnignen gick mycket mer smärt fritt denna gång, lite små rolig sisåådär ! Okej nu ska ja inte överdriva ! Höhö ! Men som sagt sagt, städat här i lilla boet nu, och det lönar minsann sej att städa lite nogare ibland ! Ni ska bara veta mina fynd idag, som jag blev en bit lyckligare av att hitta. :
Fann mig :
500 kronor, wihoooooo. I ett kuvart, säkert ifrån julas eller my happy birthday.
Mitt PASS, yeeeeeeeees ! ÅK ÅK ÅK ÅK ! In my wish ! Nej Nej, stannar här på säkert förvar !
Vinstlott, huuuraaaaay ! Skrapbingo is tha shiet !
Min IPOD, eller okej en lite flashigare mp3, guuv ja trodde den va puts väck !
Presentkort,600 kronor ! Fy faaaaaaaasen va gott, säkerligen ifrån julas också ! Mumms !
Läppglans, ett efterlängtat sådant...

Det vatt mina fynd för kvällen ! Och fy sjutton va nöjd jag är med min städning idag !
Gick också ner med mina backpackerväskor till förrådet, packade ner två flyttkartonger med kläder o prylar, flyttade min fåtölj till pappas rum, höhö ! galet va plats de blev här inne helt plösligt, Timba kommer väl dock hals hugga mej nu, för han gillade den starkt ! Först hoppa upp i soffan sen hoppa vidare till fåtöljen sen hoppas vidare till sängen ! Jag har brutit hans röda tråd nu kan man säga, jag får helt enkelt bära han till sängen när han vill dit =).
 
Kankse borde städa med bag i box oftare? höhö !

Kommentarer
Postat av: mia

lönar sig att städa ser jag ! :) kanske också borde göra de och se vad man finna kan! :) hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback